Story Web

Story Web

05.12.2020 281

Proje Hakkında

STORYWEB eğitsel, işbirlikçi, yenilikçi bir eTwinning projesidir. Amacımız İngilizce hikâyeleri eğitimde kullanılan web araçları ile tasarladığımız aktivitelerle işleyerek öğrencilerin İngilizce okuma ve yazma becerilerini geliştirmek ve öğrencilere çalışmalar yaptırmaktır. Türkiye'den 4, İtalya'dan, İspanya'dan, Portekiz'den ve Romanya'dan toplam 9 ortağımız ve ortaklarımızın öğrencileri ile yürüttüğümüz uluslararası bir projedir. Okulumuzda İngilizce öğretmeni Zeynep KARABACAK ile müdürümüz Ali Uğur BAL rehberliğinde 7A ve 7D sınıflarından öğrenciler ile yürüttüğümüz bu projemizle, web araçlarının uzaktan eğitimde öğrenciler tarafından kullanılmasını, okulumuzda EBA portalında paylaştığımız çalışmalarımız aracılığıyla yaygınlaşmasını hedeflemekteyiz. Projemizde ortaklarımızla işbirliği içinde yürüttüğümüz etkinlikler ile öğrencilerin dijital becerilerini geliştirmelerinin yanı sıra farklı kültürleri tanıma ve yabancı dilini kullanma fırsatını da tanımış oluyoruz. Ekim ayından yana süren projemizde Mayıs ayına kadar planlanmış faaliyetleri yürütmeyi planlıyoruz.

 

Okulumuz İngilizce öğretmenlerinden Zeynep KARABACAK önderliğinde yürütülen okul müdürümüz Ali Uğur BAL'ın da yer aldığı STORYWEB isimli eTwinning projemiz İngilizce hikâye kitaplarını eğitimde kullanılan web araçları ile birleştirerek öğrenmeyi yenilikçi, eğitsel, işbirlikçi ve eğlenceli hale getirdi. Bu sayede uluslararası bir projede yer alan öğrencilerin hem pandemi sürecinde sosyalleşmelerini sağladı, hem İngilizce dil becerilerini geliştirdi, hem de teknoloji kullanımlarını verimli hale getirdi. Projemiz boyunca yapılan tüm çalışmaları içeren Final Kitabı yayımlanmıştır. Bu kitap dijital araçlar kullanarak İngilizce yazılmış hikâyeler üzerinde çalışmak isteyen öğretmenler için yaratıcı yöntemlerin geliştirilmesine yönelik bir öğretmen el kitabı niteliğindedir.

Final kitabımız için tıklayınız.

  

 

 04-12-202004-12-202004-12-202004-12-202004-12-202004-12-202004-12-202004-12-202004-12-202026-05-202126-05-2021